Cum sa facem o campanie publicitara pentru un camin de batrani?

camin de batraniCa in orice afacere, publicitatea este esentiala pentru a furniza o continuitate de clienti si de servicii iar pentru ca un camin de batrani sa isi mentina rezidenti la capacitatea maxima dar si pentru a avea o lista de asteptare este necesara o campanie de promovare pe diferite paliere media. O crestere a brandului poate fi realizata de orice companie atat timp cat exista un management de calitate, dar cum in acest domeniu majoritatea azilelor de batrani sunt detinute de o companie puternica, mici investitori intampina o dificultate in promovarea serviciilor de ingrijire a batranilor sau a persoanelor cu dezabilitati. Secretul consta in diversificarea informatilor prezentate de dvs. publicului cu conditia ca acestea sa fie memorabile si sa lase o impresie pozitiva.

Primul demers ar trebui sa reprezinte mesajul pe care il transmiteti publicului, de ce institutia dvs. este deosebita, distinctiva, trebuie sa puneti accent pe calitate, compasiune, accesibilitate si sa oferiti solutii sau servicii pe care un camin de batrani obijnuit nu le poate furniza. Crearea unui slogan reprezinta un prim inceput, acesta va fi principalul mesajul cu care va veti adresa publicului si unde va veti conturiza serviciile oferite.In al doilea rand trebuie sa va cunosteti publicul iar in cazul unui azil de batrani, publicul tinta sunt persoanele cu dezabilitati fizice sau psihice cat si batranii. Dupa ce ati stabilit aceste informatii, puteti contacta companiile de mass-media locale care sa va ofere o promovare tinand cont de intervalul orar in care publicul dvs. este cel mai activ.

Indiferent de tipul reclamei pe care o imbratisati, fie ca este clasica sau moderna, televizata sau la radio, este important ca publicul dvs. sa cunoasca cateva elemente esentiale precum numele caminului de batrani,tipul de servicii pe care le oferiti si caror clienti le sunt destinate. De asemenea informatiile de contact, precum telefon, webiste sau e-mail trebuie sa fie prezente in campania publicitara. Publicitatea moderna este in continua ascensiune iar crearea unui website ce va poate oferi o prezenta atat pe Google cat si pe Yahoo, va reprezenta o crestere a imaginii si al numarului de clienti considerabil pentru institutia dvs. Nu in ultimul rand nici publicitatea clasica nu este in totalitate desfintata, crearea de banere publicitare, trimiterea de informatii catre companiile de presa scrisa, brosuri legat de facilitatile oferite, de preturi s.a.m.d.

Cea mai importanta metoda de publicitate indiferent daca discutam despre promovarea unui camin de batrani sau a unei companii de constructii este prin propriile servicii. De aceea mereu sa luati in considere furnizarea celor mai optime si calitative servicii pentru seniori dvs., deoarece recomandarile vor creste iar brandul dvs. va deveni din ce in ce mai prezent in piata.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s