Trucuri pentru reducerea grasimilor in bucatarie

mancare fara grasimiGatitul este o arta, asemenea picturii sau sculpturii si chiar daca nu putem produce preparate care sa fie lipsite de grasimi, putem pune in aplicare diferite strategii pentru a reduce dupa bunul plac numarul caloriilor in mancare. Arta gatitului poate fi practicata la un nivel inalt de profesionisti sau doar ca un hobby dar pana la urma fiecare dintre noi vede ca gatit lucruri diferite precum o ocupatie pentru trecerea timpului sau poate fi in unele cazuri o terapie eficienta.

 

Pentru cei care doresc sa scape de kilogramele in plus, sfatul nostru ar fi ca daca exista vointa, exista si o cale prin care putem obtine ceea ce ne-am propus, chiar daca este nevoie de timp si foarte multa munca. Ideea este sa gatiti sanatos, folosind ingrediente cat mai naturale si sa evitati fastfood-uri, patiseriile care acum se gasesc la fiecare colt de drum sau mancarurile gatite intr-un restaurant Bucuresti, in care nu va puteti pune baza referitor la ingredientele preparatului.

Zaharul este unul dintre cele mai folosite ingrediente in bucatarie, in preprate fara grasimispecial cand discutam despre desert iar daca doriti sa renuntati la grasimi nu este neaparat necesar sa renuntati si la dulciuri, exista o alternativa: puteti inlocui zaharul cu ingrediente dulci dar care nu contin grasimi, sau puteti pur si simplu folosi mai putin zahar in mancaruri. Mierea poate fi un inlocuitor eficient si mult mai sanatos al zaharului care contine putine calorii dar multe vitamine. Zaharul ofera mancarii si o forma estetica deosebita dar si o aroma aparte, acesta ofera o culoare maronie preparatului care poate fi inlocuinta cu o lingura de miere sau cu sirop de mere sau alte sortimente. Daca sunteti in postura de a gati cu unt, incercati sa alegeti margarina in defavoarea untului care este mult mai gras iar metodele de productie nu sunt printre cele mai eficiente, puteti folosi atunci cand se cere ulei de Canola sau de masline, evitand uleiurile vegetale care sunt foarte daunatoare organismului. Pentru deserturi, incercati sa folositi cand mai multe combinatii de fructe, facand din acestea piure, folosind prunele sau bananele ce se potrivesc in combinatiile cu ciocolata. Pentru cei care folosesc faina la gatit incercati sa evitati faina alba, care tinde sa fie rafinata, procesata avand in final o valoare nutritionala slaba, lipsita de vitamine si fibre iar cea mai buna solutie pentru dumneavoastra este faina integrala de grau care este bogata in vitamine, calciu, proteine si paote inlocui faina alba in majoritatea cazurilor dar cel mai important datorita compozitiei sale este o adevarat izvor de energie. Legat de utilizarea oulelor in retete parerile si sfaturile sunt impartite, se recomanda ca galbenusul sa fie exclus in retete si sa fie utilizat decat albusul sau sa cumparam oua la cutie care sunt lipsite de colesteror dar nu foarte naturale. Totusi in urma unor analize a cercetatorilor Englezi au reiesit date cum carora oulele nu ne influenteaza cresterea de colesterol ci din potriva contine subtante care impiedica cresterea colesterolului iar savurarea unui ou pe zi nu este un deficit in luare in greutate.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s